Uitbreiding integratieaanbod MatrixOne vergroot waarde product colla..

Datum nieuwsfeit: 06-06-2002
Bron: Ingezonden persbericht

Ingezonden persbericht

Uitbreiding integratieaanbod MatrixOne vergroot waarde product collaboration
MatrixOne presenteert integratiearchitectuur met XML Exchange Services, Adaplets, Webdiensten, Webgebaseerde Point-to-Point integraties en meer dan 50 kant-en-klare integratiemodules

Amsterdam, 6 juni 2002 ? MatrixOne, toonaangevend leverancier van product collaboration-oplossingen voor bedrijfsketens, breidt haar integratiestrategie uit om eenvoudiger beheer van real-time productontwikkelings- en productontwerpinformatie mogelijk te maken. MatrixOne ondersteunt nu ook XML exchange services, Adaplets, webdiensten en webgebaseerde point-to-point integraties.

"Product collaboration is van nature sterk afhankelijk van een hoge graad van informatie, systeemintegratie en interoperabiliteit", zegt Tim Minahan, vice president of supply chain research van de ...

Bent u abonnee? Klik hier om uw wachtwoord op te geven.
Wilt u nu snel binnen tien minuten abonnee worden? Klik dan hier.

Klik hier om het volledige persbericht te lezen