FENIT-seminar `Uw medewerker als uw shareholder'

Datum nieuwsfeit: 06-06-2002

FENIT

FENIT-seminar `Uw medewerker als uw shareholder'

02-05-2002 Op donderdagmiddag 6 juni a.s. organiseert FENIT in samenwerking met CMS Derks Star Busmann het seminar `Uw medewerker als uw shareholder', over werknemersparticipatie in de praktijk. Deelname aan deze middag is voor FENIT-leden gratis.

De introductie van een participatieplan voor uw medewerkers is ingrijpend en complex. Ieder bedrijf heeft zijn eigen specifieke kenmerken, cultuur en eigenschappen. Dit maakt het onmogelijk een pasklare regeling van de plank te halen. Vier medewerkers van CMS Derks Star Busmann geven deze middag uitleg over de verschillende vormen van werknemersparticipatie, de voor- en nadelen van participatieregelingen en wat er bij komt kijken als u werknemersparticipatie goed wilt regelen.

Het seminar is met name bedoeld voor kleine en middelgrote ICT-bedrijven. U bent vanaf 14.30 uur van harte welkom in het kantoor van CMS Derks Star Busmann in Utrecht. Aanmelden voor 30 mei a.s. door middel van onderstaand aanmeldingsformulier. Deelname aan deze middag is voor FENIT-leden gratis. Mocht u na aanmelden echter niet komen, dan wordt een `no show'-fee van 75,- (excl. BTW) per persoon in rekening gebracht, tenzij u een vervanger stuurt.

Meer informatie: FENIT, Barbara Vroon, tel.: 0348 - 49 38 38, e-mail: (bureau@fenit.nl)

U kunt de volledige tekst hier downloaden als pdf-file (klik op pdf-button).