Nieuwsbank

Schrijft, screent en verspreidt persberichten voor journalistiek, search en social media. Hét startpunt om uw nieuws wereldkundig te maken. Ook voor follow-ups, pitches en korte videoproducties.

Onderzoek toont tijdgebrek consument aan

Datum nieuwsfeit: 07-06-2002
Bron: Razende Robot Reporter
Zoek soortgelijke berichten

CARGLASS

Steeds meer behoefte aan service aan de voordeur!

Onderzoek toont tijdgebrek consument aan.

Eindhoven, 7 juni 2002
Uit onderzoek is gebleken dat 56% van de Europeanen het gevoel heeft tijd te kort te komen. Dit cijfer is de afgelopen jaren alleen maar toegenomen. Daarnaast geeft 40% aan dat men bereid is te investeren om tijd te besparen. Carglass speelt op deze consumentenbehoefte in door autoruitschade thuis of op het werk op te lossen via de Mobiele Service van Carglass. De automobilist hoeft dus de deur niet meer uit. Een besparing van ...

Dit waren de eerste 100 woorden van de door u opgevraagde pagina uit het Nieuwsbank persberichtenarchief. Na betaling kunt u het hele persbericht lezen.
Bent u abonnee? Klik hier om uw wachtwoord op te geven.
Wilt u nu snel binnen tien minuten abonnee worden? Klik dan hier.

Klik hier om het volledige persbericht te lezen




reageer via disqus

Nieuwsbank op Twitter

Gratis persberichten ontvangen?

Registreer nu

Profiteer van het gratis Nieuwsbank persberichtenfilter

advertentie