Cmg en sopra groep starten joint venture voor ontwikkeling van infor..

Datum nieuwsfeit: 07-06-2002
Bron: Ingezonden persbericht

CMG

7 juni 2002

CMG en sopra groep starten joint venture voor ontwikkeling van informatiesystemen voor banken en financiËle instellingen

Nieuwe systemen voorbereid op Basel II, hervorming van de ECB en de International Accounting Standards

CMG plc, wereldwijd leverancier van ICT-oplossingen en -diensten, en het in Parijs gevestigde bedrijf Sopra Groep, aanbieder van consulting- en IT-diensten in Europa, zijn een joint-venture aangegaan. De joint-venture richt zich op de gezamenlijke ontwikkeling van informatiesystemen voor banken en financiële instellingen, die zijn voorbereid op de nieuwe normen voor het beheersen van financiële risico's zoals vastgelegd in het Basel ...

Bent u abonnee? Klik hier om uw wachtwoord op te geven.
Wilt u nu snel binnen tien minuten abonnee worden? Klik dan hier.

Klik hier om het volledige persbericht te lezen