Fusie Real Software met dochtervennootschappen definitief

Datum nieuwsfeit: 11-06-2002

Persberichten - 11/06/2002

Real Software - Belangrijke stap in vormgeving van het nieuwe Real Software Aandeelhouders van Real Software bekrachtigen fusie van Real Software met met de belangrijkste dochtervennootschappen

Belangrijke stap in vormgeving van het nieuwe Real Software Aandeelhouders van Real Software bekrachtigen fusie van Real Software met met de belangrijkste dochtervennootschappen Kontich, 10 juni 2002. Op 10 juni 2002 heeft er een buitengewone algemene aandeelhoudersvergadering plaats gehad van Real Software NV op de zetel van de vennootschap. Op deze vergadering waren 15.039.955 aandelen, zijnde 59,24 % van het maatschappelijk kapitaal, vertegenwoordigd. Op de vergadering werd de eerder aangekondigde fusie van Real Software met de hierna genoemde Belgische filialen goedgekeurd: de ASQ groep, Cresus, ESCI, iMotion, de Connect groep, Meta Software, No Limits, Real Information Services, Real Systems en Sycron. De fusie treedt voor boekhoudkundige doeleinden in op 1 januari 2002.

Bron: Real Software
Provider: Euronext Brussels