Nieuwe generatie netwerkservers voor MKB

Bron: Ingezonden persbericht

Ingezonden persbericht

Nieuwe generatie netwerkservers voor MKB

Hoofddorp, juni 2002 - Mitel Networks introduceert de Mitel Networks 6000 Small Business Application Platform, een internet-bedrijfscentrale voor het midden- en kleinbedrijf. Dit alles-in-een-systeem biedt kleine bedrijven en regiokantoren een eenvoudige netwerkserver-oplossing voor het opzetten van een veilig en betrouwbaar netwerk, inclusief begrijpelijke beheerapplicaties en -diensten. Er is vrijwel geen ICT-ervaring nodig om de 6000 te installeren en te beheren, en daarmee bouwt Mitel Networks voort op de reputatie van Mitel Networks SME Server die diverse keren is onderscheiden vanwege de gebruiksvriendelijkheid.

De 6000 is voorzien ...

Bent u abonnee? Klik hier om uw wachtwoord op te geven.
Wilt u nu snel binnen tien minuten abonnee worden? Klik dan hier.

Klik hier om het volledige persbericht te lezen