Network Appliance en SAS samen in onderzoek beschikbaarheid bedrijfs..

Datum nieuwsfeit: 13-06-2002
Bron: Ingezonden persbericht

Ingezonden persbericht

13 juni 2002

NETWORK APPLIANCE EN SAS SAMEN IN ONDERZOEK BESCHIKBAARHEID BEDRIJFSKRITISCHE GEGEVENS

Network Appliance en SAS gaan een samenwerking aan in het kader van het SAS R&D Partner Program, een wereldwijd onderzoeks- en ontwikkelingsprogramma. Beide bedrijven zien dat het belang te kunnen beschikken over bedrijfskritische informatie exponentieel toeneemt met de groei van gegevens binnen bedrijven. Met de samenwerking willen zij de software van SAS, die bedrijfskritische gegevens uit grote databases filtert koppelen aan de storage oplossingen van Network Appliance, die hoge beschikbaarheid van gegevens, schaalbaarheid en beheersbaarheid leveren.

Het volledige, Engelstalige ...

Bent u abonnee? Klik hier om uw wachtwoord op te geven.
Wilt u nu snel binnen tien minuten abonnee worden? Klik dan hier.

Klik hier om het volledige persbericht te lezen