Interwoven introduceert content-applicaties voor portal-, code- en d..

Datum nieuwsfeit: 13-06-2002
Bron: Ingezonden persbericht

Ingezonden persbericht

Interwoven introduceert content-applicaties voor portal-, code- en documentbeheer

Combinatie Interwoven 5-Platform en nieuwe content-applicaties verlaagt implementatietijd, verhoogt TCO en vereenvoudigt gebruikerservaring

Utrecht, 13 juni 2002 - Interwoven (Nasdaq: IWOV), wereldwijde aanbieder van Enterprise Content Management-software (ECM), introduceert drie nieuwe content-applicaties die zich richten op bedrijfsportals, documentbeheer voor samenwerking, en webapplicatiebeheer voor het wereldwijde bedrijfsleven. Deze drie Interwoven Content Applications: TeamDoc-, TeamCode- en TeamPortal, zijn gebaseerd op het Interwoven 5 ECM-platform.

Het Interwoven Enterprise Content Management-platform omvat de softwareproducten TeamSite Content Management, MetaTagger Content Intelligence en OpenDeploy Content Distribution. Door een kortere implementatietijd, lagere Total ...

Bent u abonnee? Klik hier om uw wachtwoord op te geven.
Wilt u nu snel binnen tien minuten abonnee worden? Klik dan hier.

Klik hier om het volledige persbericht te lezen