Interwoven-portals voor Oracle9i AS bieden snelle integratie van con..

Datum nieuwsfeit: 13-06-2002
Bron: Ingezonden persbericht

Ingezonden persbericht

Interwoven-portals voor Oracle9i AS bieden snelle integratie van content in bedrijfsportals

Utrecht, 13 juni 2002 - Interwoven (Nasdaq: IWOV), wereldwijde aanbieder van Enterprise Content Management-software (ECM), introduceert Interwoven TeamPortal voor de Oracle9i Application Server (Oracle9i AS). Interwoven biedt zakelijke gebruikers applicatie-portals voor collaborative content voor Oracle9i AS. Gebruikers kunnen met deze portals content-beheer snel integreren in hun bedrijf-portal. Om de gezamenlijke oplossing breed uit te zetten, neemt Interwoven deel aan het Oracle Portal Partner Initiative. De TeamPortal-software van Interwoven biedt een model voor samenwerking, waarmee de accuratesse, betrouwbaarheid en beveiliging van portal-content wordt gewaarborgd.

"Oracle ...

Bent u abonnee? Klik hier om uw wachtwoord op te geven.
Wilt u nu snel binnen tien minuten abonnee worden? Klik dan hier.

Klik hier om het volledige persbericht te lezen