Nieuwe OCR-software Readiris Pro 7 voor Mac OS nu beschikbaar

Bron: Ingezonden persbericht

Ingezonden persbericht

Brussel/Eindhoven, 12 juni 2002

I.R.I.S. kondigt de beschikbaarheid aan van nieuwe unieke opties van Readiris Pro 7 voor Mac OS, de nieuwe versie van haar populaire OCR-software.

Onder deze nieuwe features treffen we software aan voor de herkenning van visitekaartjes, de ondersteuning van een speciale I.R.I.S. Business Card Scanner en herkenning van de Aziatische talen.

I.R.I.S. Group, beursgenoteerd aan Euronext Brussel: IRI, marktleider inzake optische karakterherkenning (OCR), automatische formulierverwerking, elektronisch documentenbeheer, archivering en data-opslag, kondigt vandaag de onmiddellijke beschikbaarheid aan van nieuwe, unieke opties voor Readiris Pro 7 voor Mac OS, haar ...

Bent u abonnee? Klik hier om uw wachtwoord op te geven.
Wilt u nu snel binnen tien minuten abonnee worden? Klik dan hier.

Klik hier om het volledige persbericht te lezen