NAJK-Stropoppen kondigen week van het platteland aan

Nederlands Agrarisch Jongeren Kontakt

5 april 2002

NAJK-Stropoppen kondigen week van het platteland aan

Van 21 tot en met 28 juni wordt weer de jaarlijkse week van het platteland georganiseerd. Ook het NAJK werkt dit jaar mee aan dit festijn. Of liever gezegd de provinciale AJK 's. Op 15 juni verschijnt in elke provincie een reusachtige stropop die de week van het platteland aankondigt.

De stropoppen worden geplaatst op zogenaamde zichtlokaties langs drukke wegen of verkeersknooppunten om zoveel mogelijk burgers te attenderen op de week van het platteland.

Creativiteit wordt beloond! Het NAJK en Ondernemers van Nature belonen de mooiste, origineelste stropop met een prijs van maar liefst 2500 euro. Alle stropoppen die voldoen aan de voorwaarde dat ze goed zichtbaar zijn, minimaal 6 meter hoog en 5 meter breed en geen plastic bevatten dingen mee naar deze prijs. Een onafhankelijke jury zal de stropoppen beoordelen.

Lijkt het je leuk om mee te denken, te bouwen aan deze stropoppen, aarzel niet maar neem contact op met je afdelingsbestuur of het provinciale secretariaat. Voor telefoonnummers zie elders op deze site.

Het Dagelijks Bestuur van het NAJK.