Politiebericht Limburg-Noord: Venlo 15-06-2002

Datum nieuwsfeit: 15-06-2002
Bron: Politie Limburg-Noord

Korps: Limburg-Noord, plaats: Venlo 15-06-2002 Extra mediabericht 15 juni (17.45 uur)

AMERICA Verkeersgewonden AMERICA Bij een verkeersongeval op zaterdagmiddag rond 15.00 uur op het kruispunt Lorbaan/Peelheideweg zijn vier personen gewond geraakt. Het ongeluk gebeurde toen een tractor, bestuurd door een 17-jarige man uit Ysselsteyn, de Lorbaan opreed zonder voorrang te verlenen aan een auto komende uit de richting van Meterik. De bestuurder van de auto (gegevens nog niet bekend) raakte bekneld en werd met ernstige verwondingen naar het ziekenhuis vervoerd. De overige drie inzittenden (gegevens niet bekend) werden eveneens met verwondingen naar het ziekenhuis vervoerd. De 17-jarige tractorbestuurder werd aangehouden. Een blaastest wees uit dat hij niet onder invloed van alcohol verkeerde. Hij werd in de loop van zaterdagmiddag na verhoor in vrijheid gesteld.