Nieuwe release iWay Software Enterprise Integration Suite

Bron: Ingezonden persbericht

Ingezonden persbericht

Nieuwe release iWay Software Enterprise Integration Suite

Amstelveen, 16 juni 2002 - iWay Software, dochterbedrijf van Information Builders en marktleider in middleware voor de integratie van data en applicaties, heeft de Enterprise Integration Suite 2002 geannonceerd. De nieuwe release brengt technologieën samen waarmee applicatie integratie op een grafische manier gerepresenteerd kan worden. Er is minder kennis nodig om met de producten te kunnen werken, bovendien zijn producten van derden effectiever in te zetten. iWay Software heeft dit medegedeeld tijdens de jaarlijkse gebruikersconferentie Summit 2002.

iWay heeft verder twee tools uitgebracht die het ...

Bent u abonnee? Klik hier om uw wachtwoord op te geven.
Wilt u nu snel binnen tien minuten abonnee worden? Klik dan hier.

Klik hier om het volledige persbericht te lezen