Getronics levert CWI netwerk diensten

Getronics N.V.

17 juni 2002

GETRONICS LEVERT CWI NETWERK DIENSTEN

Getronics heeft met het Centrum voor Werk en Inkomen (CWI) een intentieverklaring getekend voor de levering van ICT-infrastructuurdiensten. Het betreft het
aanleggen van een nieuw Wide Area Netwerk (WAN), het aanbieden van internetdiensten en verder daaraan
gerelateerde beheerfaciliteiten voor 140 locaties. Versatel Nederland BV treedt voor deze activiteiten als onderaannemer op. De overeenkomst heeft een looptijd van vijf jaar, met een optie voor verlenging met nog eens drie jaar dienstverlening. Getronics vervult de taak van Service Management Integrator voor het
...

Bent u abonnee? Klik hier om uw wachtwoord op te geven.
Wilt u nu snel binnen tien minuten abonnee worden? Klik dan hier.

Klik hier om het volledige persbericht te lezen