Nieuwsbank

Schrijft, screent en verspreidt persberichten voor journalistiek, search en social media. Hét startpunt om uw nieuws wereldkundig te maken. Ook voor follow-ups, pitches en korte videoproducties.

Focus-in maakt bezoekers beroemd

Datum nieuwsfeit: 17-06-2002
Bron: Ingezonden persbericht
Zoek soortgelijke berichten

Ingezonden persbericht

Persbericht: Focus-in maakt haar bezoekers beroemd

Nijmegen 17 juni 2002: Focus-in, de oudste gemeenschap op internet (online sinds 1996) heeft door een nieuwe afdeling haar leden zichtbaar gemaakt. Of eigenlijk, de mensen maken zichzelf zichtbaar. Via de eigen profielpagina kunnen ze enorm in de aandacht komen van de duizenden andere bezoekers. De redactie van Focus-in selecteert wekelijks een opmerkelijk lid die dan nog eens extra "beroemd" wordt op de site. De bezoekers kunnen via de profielen inmiddels ook op zoek naar nieuwe vrienden of naar een relatie, dat wordt dan ook volop gedaan.

Gemiddelde leeftijd opmerkelijk: ...

Dit waren de eerste 100 woorden van de door u opgevraagde pagina uit het Nieuwsbank persberichtenarchief. Na betaling kunt u het hele persbericht lezen.
Bent u abonnee? Klik hier om uw wachtwoord op te geven.
Wilt u nu snel binnen tien minuten abonnee worden? Klik dan hier.

Klik hier om het volledige persbericht te lezen




reageer via disqus

Nieuwsbank op Twitter

Gratis persberichten ontvangen?

Registreer nu

Profiteer van het gratis Nieuwsbank persberichtenfilter

advertentie