Politiebericht Brabant-Noord: Boxtel 17-06-2002

Datum nieuwsfeit: 17-06-2002
Bron: Politie Brabant-Noord

Korps: Brabant-Noord, plaats: Boxtel 17-06-2002 Persbericht district Aa & Dommel

AUTO GESTOLEN, Den Dungen

Zondagmiddag is vanuit een bedrijf aan het Schild in Den Dungen een paarse Mini Cooper 1.3 gestolen. De toegangsdeur van het bedrijf werd opengebroken waardoor men binnen kon komen. Het kenteken van de auto is 49-HG-HK.

INBRAAK WINKEL, Sint Oedenrode

Afgelopen nacht is ingebroken in een winkel aan de Hertog Hendrikstraat in Sint Oedenrode. Een deur werd opengebroken. In de winkel werden enkele kastjes en laden opengebroken. Nog onbekend is wat er is gestolen.

INBRAAK WINKEL, Vught

Afgelopen nacht is ingebroken in een winkel aan de Helvoirtseweg in Vught. Een deur werd opengebroken waardoor men binnen kon komen. Uit een kassa werd een gering bedrag aan wisselgeld gestolen. Op dezelfde manier is ook ingebroken in een bedrijf aan de Taalstraat in Vught. Ook hier werd uit de kassa het wisselgeld gestolen.

FIETSSTERS GEWOND BIJ AANRIJDING, Boxtel

Maandagmorgen zijn twee fietssters gewond geraakt bij een ongeval. Een 42-jarige vrouw uit Boxtel reed over het fietspad de Maastrichtsetraat in Boxtel. Nabij het winkelcentrum kwam ze in aanrijding met een haar tegemoet komende 21-jarige fietsster uit Boxtel. De 42-jarige vrouw is met vermoedelijk een sleutelbeenbreuk overgebracht naar een ziekenhuis. De oorzaak van het ongeval is niet bekend.