I.R.I.S. Group toegetreden tot marktsegment 'NextEconomy' Euronext

Bron: Ingezonden persbericht

Ingezonden persbericht

P E R S B E R I C H T

Neuratron integreert de OCR-technologie van I.R.I.S. in PhotoScore MIDI en PhotoScore Professional, muziekherkenningssoftware voor PC's en MAC's.

Brussel, 20 juni 2002 - I.R.I.S. Group, beursgenoteerd (Euronext Brussel: IRI), marktleider inzake optische, veeltalige karakterherkenning (OCR), automatische formulierverwerking, elektronisch documentenbeheer en -opslag, kondigt heden aan dat de Engelse onderneming Neuratron heeft besloten de OCR-technologie van I.R.I.S. te integreren in PhotoScore MIDI en PhotoScore Professional, muziekherkenningssoftware voor PC's en MAC's.

PhotoScore MIDI biedt de volgende mogelijkheden:

favoriete muziek te scannen, te ...

Bent u abonnee? Klik hier om uw wachtwoord op te geven.
Wilt u nu snel binnen tien minuten abonnee worden? Klik dan hier.

Klik hier om het volledige persbericht te lezen