Middagseminar over nut en noodzaak van juiste informatie

Datum nieuwsfeit: 18-06-2002

FENIT

Data genoeg, maar wat kun je ermee?

15-05-2002 Op 18 juni organiseren FENIT, ICT Telecom en VIFKANTEC een middagseminar voor leden over nut en noodzaak van juiste informatie over onze sector.

De afgelopen jaren is het aantal onderzoeken over de ICT-sector en ICT in de samenleving continu gestegen. Veel van die onderzoeken geven schijnbaar nuttige informatie over de groei van apparatuur en netwerken, de ICT-arbeidsmarkt of andere zichtbare ICT-effecten. Nog steeds is er een groeiende behoefte aan informatie over ICT, als nieuwe motor van de economie. De ICT-bedrijven worden bij tijd en wijle overspoeld door onderzoeksinstellingen, die weer op zoek zijn naar nieuwe data.

Maar wat kunnen we eigenlijk met die data? Onderzoeken we wel de juiste dingen? Zijn de huidige definities nog wel bruikbaar? En wat kunnen de ICT-bedrijven zelf met al die onderzoeksresultaten?

Nederland~ICT organiseert een bijeenkomst over nut en noodzaak van data voor ICT-bedrijven op 18 juni 2002 van 13.30 - 17.00 uur in Meeting Plaza in Maarssen. Deze bijeenkomst is gratis voor leden.

Het programma en de aanmeldfax kunt u hieronder downloaden. U kunt zich ook aanmelden via het e-mailadres: (info@nederlandict.nl).

U kunt de volledige tekst hier downloaden als pdf-file (klik op pdf-button).