Ruim 2000 WAO-petities voor Tweede Kamer

Datum nieuwsfeit: 18-06-2002
Bron: Chronisch zieken en Gehandicapten Raad Nederland

Chronisch zieken en Gehandicapten Raad Nederland

Terug naar de vorige bladzijde inkomen Terug naar de vorige bladzijde WAO

Ruim 2000 WAO-petities worden op 18 juni aan de Tweede Kamer aangeboden

Ruim tweeduizend handtekeningen voor een rechtvaardige WAO worden dinsdag 18 juni om 13.15 uur aangeboden aan de voorzitter van de vaste Kamercommissie Sociale Zaken en Werkgelegenheid, Erica Terpstra. Jan Troost, voorzitter van de Chronisch zieken en Gehandicapten Raad Nederland (CG-Raad) gaat de handtekeningen overhandigen namens zes belangenorganisaties. Dit gebeurt aan het Plein, de hoofdingang van de Tweede Kamer in Den Haag.

Met deze actie maken mensen met een chronische ziekte of een handicap duidelijk dat de plannen die er liggen voor de WAO onacceptabel zijn. De handtekeningen zijn grotendeels verzameld op de Supportbeurs. Om 13.00 uur verzamelt de delegatie van de belangenorganisaties zich voor de ingang van de Tweede Kamer aan het Plein in Den Haag. U bent ook van harte uitgenodigd om bij deze overhandiging aanwezig te zijn.
---

Terug naar de homepage Terug naar de vorige pagina Ga naar 'Recente wijzigingen' Ga naar 'Zoeken op deze site' Ga naar 'Contact'