Gartner noemt Siebel Systems leader in Magic Quadrant voor CRM Sales..

Datum nieuwsfeit: 18-06-2002
Bron: Ingezonden persbericht

Ingezonden persbericht

Gartner noemt Siebel Systems leader in Magic Quadrant voor CRM Sales Suites

Belangrijkste criteria voor leidende positie zijn continuïteit, visie en rijkdom aan functionaliteit

SAN MATEO, Calif. 14 mei 2002 Gartner heeft Siebel Systems in het Customer Relationship Management (CRM) Sales Suites Magic Quadrant Report for 2002 1)

Wij zijn erg blij dat Gartner Siebel Systems als enige leverancier heeft gepositioneerd in het leader quadrant voor CRM Sales , zegt Jeff Scheel, Vice President and General Manager of Sales Products van Siebel Systems. De Siebel Sales-productreeks heeft reeds duizenden klanten geholpen om een snelle ...

Bent u abonnee? Klik hier om uw wachtwoord op te geven.
Wilt u nu snel binnen tien minuten abonnee worden? Klik dan hier.

Klik hier om het volledige persbericht te lezen