XO Communications Europe zelfstandig verder

Ingezonden persbericht

PERSBERICHT:

XO Communications Europe zelfstandig verder

Almere, 18 juni 2002 - XO Communications Europe, de Europese dochter van de Amerikaanse communicatiedienstverlener XO Communications, is per februari 2002 door het moederbedrijf verkocht aan een niet-beursgenoteerde Europese onderneming. Over de voorwaarden van de verkoop worden geen nadere mededelingen gedaan.

De verkoop is inclusief de zakelijke en netwerkfaciliteiten in het Verenigd Koninkrijk en Nederland. In deze landen biedt XO een pakket van zakelijke-internetcommunicatiediensten aan, waaronder ADSL, VPN, internettoegang, hosting en managed network & security-services en
-oplossingen.

Laurence Blackall is nu bestuursvoorzitter van XO Communications ...

Bent u abonnee? Klik hier om uw wachtwoord op te geven.
Wilt u nu snel binnen tien minuten abonnee worden? Klik dan hier.

Klik hier om het volledige persbericht te lezen