Applix versterkt snelste Business Intelligence-oplossing ter wereld

Datum nieuwsfeit: 18-06-2002
Bron: Ingezonden persbericht

Ingezonden persbericht

Met Applix iTM1 beschikken beslissers op elk moment van de dag over de meest actuele bedrijfsinformatie

Applix versterkt snelste Business Intelligence-oplossing ter wereld

Leusden, 18 juni 2002 ­ Applix, aanbieder van oplossingen voor Business Intelligence en Customer Relationship Management, introduceert versie 8.0 van Applix iTM1. De Business Intelligence-engine Applix iTM1 geeft analytische kracht aan het geheel van oplossingen voor strategische planning, analyse, reporting en performance management. Met versie 8.0 zijn de prestaties, analytische functionaliteit en bestuurbaarheid van Applix iTM1 aanzienlijk verbeterd.

Dankzij de verbeteringen kunnen tienduizenden Applix iTM1-gebruikers grote volumes essentiële gegevens ...

Bent u abonnee? Klik hier om uw wachtwoord op te geven.
Wilt u nu snel binnen tien minuten abonnee worden? Klik dan hier.

Klik hier om het volledige persbericht te lezen