Internationaal succes voor Texas Instruments met Prada

Bron: Ingezonden persbericht

Ingezonden persbericht

Internationaal succes voor Texas Instruments met Prada

Internationaal succes: modeconcern Prada New York biedt klanten persoonlijke winkelervaring met RFID Smart Labels van Texas Instruments

TI-RFID-identificatielabels herkennen klanten, koopwaar en personeel en bevorderen service en klantenbinding in New York Epicenter Store

Almelo, 19 juni 2002 ? Modehuis Prada's nieuwe Epicenter Store in New York heeft gekozen voor de Radio Frequency Identification (RFID)Tag-it technologie op basis van smart labels van Texas Instruments RFID Systems. De elektronische identificatielabels maken het mogelijk klanten en winkelartikelen te herkennen en de klant zowel voor als na de aankoop persoonlijke informatie te ...

Bent u abonnee? Klik hier om uw wachtwoord op te geven.
Wilt u nu snel binnen tien minuten abonnee worden? Klik dan hier.

Klik hier om het volledige persbericht te lezen