Nieuwsbank

Schrijft, screent en verspreidt persberichten voor journalistiek, search en social media. Hét startpunt om uw nieuws wereldkundig te maken. Ook voor follow-ups, pitches en korte videoproducties.

Klanten financiële diensten willen snellere service via internet

Datum nieuwsfeit: 19-06-2002
Bron: Razende Robot Reporter
Zoek soortgelijke berichten

Klanten van financiële diensten willen snellere service via het internet Onderzoek Kana wijst op stijgende vraag naar internet-selfservice
Hoofddorp, 06/19/2002

De financiële dienstverlening heeft behoefte aan een kennisintensieve en real time ondersteuning van contactcenters. Dat blijkt uit een onderzoek dat KANA (NASDAQ: KANA) , leverancier van e-CRM-oplossingen (customer relationship management), recent voerde onder een honderdtal klanten in die sector. Het onderzoek toonde aan dat klanten zich steeds vaker wenden tot het internet voor hulp en vragen via e-mail of zogenaamde 'selfservice'-support. Tegelijkertijd verwachten ze hetzelfde niveau aan service met betrekking tot hun financiële zaken als via ...

Dit waren de eerste 100 woorden van de door u opgevraagde pagina uit het Nieuwsbank persberichtenarchief. Na betaling kunt u het hele persbericht lezen.
Bent u abonnee? Klik hier om uw wachtwoord op te geven.
Wilt u nu snel binnen tien minuten abonnee worden? Klik dan hier.

Klik hier om het volledige persbericht te lezen




reageer via disqus

Nieuwsbank op Twitter

Gratis persberichten ontvangen?

Registreer nu

Profiteer van het gratis Nieuwsbank persberichtenfilter

advertentie