MatrixOne introduceert webgebaseerde trainingen

Datum nieuwsfeit: 19-06-2002
Bron: Ingezonden persbericht

Ingezonden persbericht

Graag uw aandacht voor bijgaand persbericht.

MatrixOne introduceert webgebaseerde trainingen

Online opleidingen bieden kosteneffectieve manier om succesvolle product collaboration-implementaties te versnellen

Amsterdam, 19 juni 2002 - MatrixOne (Nasdaq: MONE), toonaangevend aanbieder van product collaboration-oplossingen voor bedrijfsketens, maakt het nog eenvoudiger voor partners en klanten om trainingen te volgen waarmee ze hun MatrixOne-implementaties kunnen optimaliseren. Middels webgebaseerde trainingen op www.matrixone.com kunnen klanten in eigen tijd en in eigen tempo verschillende curricula gevolgd worden. Deze online lessen complementeren MatrixOne's trainingsaanbod, dat onder meer traditionele klassikale lessen, on-site trainingen en maatwerktrainingen omvat.

De webgebaseerde trainingen zijn ...

Bent u abonnee? Klik hier om uw wachtwoord op te geven.
Wilt u nu snel binnen tien minuten abonnee worden? Klik dan hier.

Klik hier om het volledige persbericht te lezen