Politiebericht Brabant-Noord: Den Bosch 21-06-2002

Datum nieuwsfeit: 21-06-2002
Bron: Politie Brabant-Noord

Korps: Brabant-Noord, plaats: Den Bosch 21-06-2002 Persbericht district Den Bosch

GETUIGENOPROEP

Bij een insluiping in een huis aan de Deken van Roestellaan in Rosmalen is woensdagmid-dag een 79-jarige het slachtoffer geworden van de diefstal van een spaarkistje, er wordt een bedrag van enkele duizenden euro`s vermist. De vrouw betrapte de man in de slaapkamer, die daarop de benen nam. Het gaat om een donkergetinte man, die de straat over rende en op een parkeerplaats in een auto stapte. Enkele kinderen vonden nog wat bankbiljetten op straat. De politie verzoekt (de ouders van) deze kinderen te bellen met 0900-8844.

VROUW MISHANDELD, TWEE VERDACHTEN AANGEHOUDEN

Donderdagmiddag is een 48-jarige eigenaresse van een cafetaria aan de Bruistensingel in Den Bosch door twee jongens tegen de grond geduwd. De vrouw zei iets van het rommel maken in de zaak en vroeg de jongens de zaak te verlaten. Hierop duwden ze de vrouw tegen de grond, het duo vluchtte daarop weg. Later meldden ze zich op het bureau om aan-gifte te doen, maar ze zijn meteen aangehouden. Het gaat om een 30-jarige Engelaar en een 25-jarige Bosschenaar.

INBRAAK BEDRIJF

Bij een bedrijf aan de Tramkade in Den Bosch zijn donderdagavond twee onderdelen van een airco weggenomen.

AUTO TEGEN HEK

Vannacht is op het terrein van het Autotron in Rosmalen een automobilist tegen het gesloten hek aangereden. De man had op het terrein gewerkt. Hij is met onbekend letsel naar het ziekenhuis in Den Bosch gebracht. Het gaat om een 25-jarige Tilburger.

VERKEER

In Drunen aan de Parklaan en in Oudheusden zijn donderdag 26 bekeuringen gevallen we-gens het niet dragen van de gordel.