Nieuwsbank

Schrijft, screent en verspreidt persberichten voor journalistiek, search en social media. Hét startpunt om uw nieuws wereldkundig te maken. Ook voor follow-ups, pitches en korte videoproducties.

Promotie: nieuwe producten van de consument

Datum nieuwsfeit: 21-06-2002
Bron: Technische Universiteit Delft
Zoek soortgelijke berichten

Technische Universiteit Delft

Alle promoties, intree- en afscheidsredes worden gehouden in de Aula van de TU Delft, Mekelweg 5, Delft

Intreerede

Behoeften en producten
Vrijdag 21 juni 2002 | 16.00 uur
Prof. dr. J.P.L. Schoormans | Faculteit Ontwerp, Constructie en Productie

De nieuwe producten van de consument
Nieuwe producten moeten passen bij de behoeften van consumenten om succesvol te worden. Maatschappelijke ontwikkelingen zoals vergrijzing en individualisatie leiden tot nieuwe behoeften. Deze behoeften kunnen worden ingevuld door productfuncties maar ook door nieuwe productbeleving. Om de behoeften van consumenten in kaart te brengen worden ...

Dit waren de eerste 100 woorden van de door u opgevraagde pagina uit het Nieuwsbank persberichtenarchief. Na betaling kunt u het hele persbericht lezen.
Bent u abonnee? Klik hier om uw wachtwoord op te geven.
Wilt u nu snel binnen tien minuten abonnee worden? Klik dan hier.

Klik hier om het volledige persbericht te lezen




reageer via disqus

Nieuwsbank op Twitter

Gratis persberichten ontvangen?

Registreer nu

Profiteer van het gratis Nieuwsbank persberichtenfilter

advertentie