Collaborative' oplossingen maken aanzienlijke besparingen mogelijk

Datum nieuwsfeit: 21-06-2002
Bron: Ingezonden persbericht

Ingezonden persbericht

Universitair onderzoek bevestigt: 'collaborative' oplossingen versnellen het productontwikkelingsproces en maken aanzienlijke besparingen mogelijk

Onderzoek geeft impuls aan 'Business Value Program' van MatrixOne dat de implementatie stroomlijnt van oplossingen voor samenwerking tussen leveranciers en afnemers

Amsterdam, 21 juni 2002 - MatrixOne (Nasdaq: MONE), toonaangevend aanbieder van product collaboration-oplossingen voor bedrijfsketens, maakt de beschikbaarheid bekend van het eerste universitaire onderzoek naar de impact van collaboration op het productontwikkelingsproces. Het onderzoek, dat is uitgevoerd door de School of Management van de Universiteit van Texas in Dallas (www.utd.edu), stelt vast dat applicaties die samenwerking tussen leveranciers en afnemers ...

Bent u abonnee? Klik hier om uw wachtwoord op te geven.
Wilt u nu snel binnen tien minuten abonnee worden? Klik dan hier.

Klik hier om het volledige persbericht te lezen