Politiebericht Utrecht: district Heuvelrug 22-06-2002

Datum nieuwsfeit: 22-06-2002
Bron: Politie Utrecht

Korps: Utrecht, plaats: Utrecht 22-06-2002 Persberichten district Heuvelrug, 09.30 uur

Aanhoudingen na aanrijding

VEENENDAAL De politie heeft vrijdagavond rond 21.30 uur drie mannen uit Veenendaal (18, 20 en 28 jaar) aangehouden nadat zij met hun auto in botsing waren gekomen met een andere auto. De drie mannen hadden zojuist een aanrijding gehad op de Prins Bernhardlaan en hadden de andere auto uit boosheid beschadigd door de ruiten in te slaan en er deuken in te trappen waarna zij waren weggereden. De eigenaar van de beschadigde auto, een 21-jarige man uit Veenendaal, was naar eigen zeggen ook geslagen met knuppels. Onderweg naar het politiebureau werden de drie mannen in hun auto aangetroffen en aangehouden. De politie doet momenteel onderzoek naar de exacte toedracht.

Alcohol

ELST Een 51-jarige vrouw uit Leersum is zaterdagmorgen rond 01.20 uur door surveillerende politiemensen op de Rijksstraatweg aangehouden omdat werd vermoed dat zij teveel had gedronken. Na ademanalyse op het politiebureau bleek zij 1,4 promille alcohol in het bloed te hebben. Met een bekeuring kon zij het bureau lopend verlaten

Diefstal uit motorzaak

DOORN Bij een motorzaak aan de Kampweg heeft zaterdag rond 3.30 uur een diefstal plaatsgevonden van twee motoren. Een omwonende had de politie gebeld met de melding dat er op dat moment mogelijk een inbraak plaatsvond. Bij het bedrijf bleek de toegangsdeur te zijn geforceerd waarna diverse surveillancevoertuigen de omgeving afgzochten maar niets aantroffen. De (technische) recherche van het district Heuvelrug onderzoekt de diefstal.