Nieuwsbank

Schrijft, screent en verspreidt persberichten voor journalistiek, search en social media. Hét startpunt om uw nieuws wereldkundig te maken. Ook voor follow-ups, pitches en korte videoproducties.

Internet belangrijke stimulator voor Winkelen op afstand

Datum nieuwsfeit: 24-06-2002
Bron: Ingezonden persbericht
Zoek soortgelijke berichten

NIPO

Internet belangrijke stimulator voor Winkelen op afstand

Bijna de helft van de Nederlandse bevolking heeft de afgelopen 12 maanden via een catalogus, internet, telefoon of op een andere manier iets op afstand aangeschaft. Inmiddels zegt al 8% van de consumenten het keurmerk Thuiswinkel Waarborg te kennen. Dit blijkt uit onderzoek dat NIPO Interactive in samenwerking met de branchevereniging Thuiswinkel.org heeft gehouden onder 1.372 Nederlanders van 16 jaar en ouder.

Uit het onderzoek Winkelen op Afstand, het voormalige onderzoek Postorderbedrijven, blijkt dat internet in het gehele aankoopproces een steeds belangrijkere rol inneemt. Bij zestig procent van de ...

Dit waren de eerste 100 woorden van de door u opgevraagde pagina uit het Nieuwsbank persberichtenarchief. Na betaling kunt u het hele persbericht lezen.
Bent u abonnee? Klik hier om uw wachtwoord op te geven.
Wilt u nu snel binnen tien minuten abonnee worden? Klik dan hier.

Klik hier om het volledige persbericht te lezen




reageer via disqus

Nieuwsbank op Twitter

Gratis persberichten ontvangen?

Registreer nu

Profiteer van het gratis Nieuwsbank persberichtenfilter

advertentie