Motorola standaardiseert wereldwijde integratiestrategie

Bron: Ingezonden persbericht

Ingezonden persbericht

PERSBERICHT

Motorola standaardiseert wereldwijde integratiestrategie op webMethods-integratieplatform

Motorola realiseert koppelingen met 30 klanten en integreert meer dan 900 applicaties met het webMethods-integratieplatform

Amsterdam - 26 juni 2002 - webMethods (Nasdaq: WEBM), de toonaangevende leverancier van integratiesoftware, maakt bekend dat Motorola (NYSE: MOT) het webMethods-integratieplatform wereldwijd heeft ingezet om een standaard architectuur te creëren voor het integreren van haar enorme verzameling informatiesystemen. Motorola koppelt haar belangrijkste zakelijke toepassingen, webportalen, mainframesystemen en applicatieservers op basis van het webMethods-integratieplatform, hetgeen een belangrijke upgrade van haar IT-infrastructuur inhoudt.

In de afgelopen twee ...

Bent u abonnee? Klik hier om uw wachtwoord op te geven.
Wilt u nu snel binnen tien minuten abonnee worden? Klik dan hier.

Klik hier om het volledige persbericht te lezen