Nieuwsbank

Schrijft, screent en verspreidt persberichten voor journalistiek, search en social media. Hét startpunt om uw nieuws wereldkundig te maken. Ook voor follow-ups, pitches en korte videoproducties.

Albert en MSN maken online boodschappen doen toegankelijker

Datum nieuwsfeit: 26-06-2002
Bron: Razende Robot Reporter
Zoek soortgelijke berichten


-PERSBERICHT-

Schiphol-Rijk, 26 juni 2002

Albert en MSN maken online boodschappen doen nog toegankelijker

Krachtenbundeling met gedeelde visie op internet

Albert, de online bezorgservice van Ahold, en MSN, de consumentenportal van Microsoft, kondigen vandaag de start van een langlopende pilot aan die bij succes kan resulteren in een samenwerking. Beide partijen delen het geloof in de groeiende rol van internet als terugkerend onderdeel van het dagelijks leven en beginnen vandaag met een drie maanden durende pilot. Door de samenwerking met MSN hoopt Ahold de bezorgservice Albert nog toegankelijker te maken voor een breder ...

Dit waren de eerste 100 woorden van de door u opgevraagde pagina uit het Nieuwsbank persberichtenarchief. Na betaling kunt u het hele persbericht lezen.
Bent u abonnee? Klik hier om uw wachtwoord op te geven.
Wilt u nu snel binnen tien minuten abonnee worden? Klik dan hier.

Klik hier om het volledige persbericht te lezen




reageer via disqus

Nieuwsbank op Twitter

Gratis persberichten ontvangen?

Registreer nu

Profiteer van het gratis Nieuwsbank persberichtenfilter

advertentie