WGCC richt Stichting Examen Callcenters op

WGCC

WGCC richt Stichting Examen Callcenters op

Leidschendam, 27 juni 2002

De Werkgeversvereniging Call Centers (WGCC) richt de Stichting Examen Callcenters (SECC) op voor de diplomering van callcenter-medewerkers, later gevolgd door diplomering van leidinggevenden. In samenwerking met het onderwijsveld, vakbonden en enkele ROC's wordt een kwalificatie opgesteld voor het beroepsonderwijs in deze branche. Vanaf dit najaar is het mogelijk WGCC-examens af te nemen. Verwacht wordt dat naar schatting 800 mensen jaarlijks de beroepsopleiding voor het callcenterbedrijf zullen volgen. Daarmee wordt ingespeeld op de toenemende vraag naar goed getrainde callcenter-medewerkers.

...

Bent u abonnee? Klik hier om uw wachtwoord op te geven.
Wilt u nu snel binnen tien minuten abonnee worden? Klik dan hier.

Klik hier om het volledige persbericht te lezen