Verbeterde SMS mogelijkheden voor SAP door TOPCALL

Datum nieuwsfeit: 27-06-2002
Bron: Ingezonden persbericht

Ingezonden persbericht

TOPCALL gaat verder met bedrijfskritische communicatieoplossingen voor ERP- en CRM-platforms van SAP

Verbeterde SMS mogelijkheden voor SAP door TOPCALL

Wenen/Zaltbommel, juni 2002 - Binnen het uitgebreide aanbod bedrijfskritische Interaction Management Solutions heeft TOPCALL International nu een release aangekondigd van haar software voor SAP. Daardoor wordt het mogelijk SMS-berichten vanuit SAP te versturen.

De oplossing van TOPCALL voor Short Messaging Service (SMS) breidt de communicatiemogelijkheden van SAP uit. Gebruikers kunnen grote aantallen bedrijfskritische SMS-berichten versturen waardoor aanzienlijk minder bandbreedte nodig is dan bij gesproken berichten. In Europa biedt TOPCALL al vele jaren SMS-communicatiediensten; ...

Bent u abonnee? Klik hier om uw wachtwoord op te geven.
Wilt u nu snel binnen tien minuten abonnee worden? Klik dan hier.

Klik hier om het volledige persbericht te lezen