Nieuwsbank

Schrijft, screent en verspreidt persberichten voor journalistiek, search en social media. Hét startpunt om uw nieuws wereldkundig te maken. Ook voor follow-ups, pitches en korte videoproducties.

Persoonlijke service voor zoveel mogelijk klanten voor NS

Datum nieuwsfeit: 27-06-2002
Bron: Nederlandse Spoorwegen
Zoek soortgelijke berichten

Nederlandse Spoorwegen

Persbericht

Persoonlijke service voor zoveel mogelijk klanten 27 juni 2002
NS is in 1999 gestart met een proces om de persoonlijke dienstverlening te concentreren op de stations met de meeste reizigers. Het aantal reizigers per station per dag bepaalt de hoeveelheid persoonlijke dienstverlening die wordt aangeboden op stations op het hoofdrailnet.
Grootste stations

De meest uitgebreide en persoonlijke dienstverlening zal NS aanbieden op de grootste stations. De grootste groep reizigers kan er zo gebruik van maken. Er zullen steeds meer servicemedewerkers in de stationshal en op de perrons aanwezig zijn. Voor ...

Dit waren de eerste 100 woorden van de door u opgevraagde pagina uit het Nieuwsbank persberichtenarchief. Na betaling kunt u het hele persbericht lezen.
Bent u abonnee? Klik hier om uw wachtwoord op te geven.
Wilt u nu snel binnen tien minuten abonnee worden? Klik dan hier.

Klik hier om het volledige persbericht te lezen




reageer via disqus

Nieuwsbank op Twitter

Gratis persberichten ontvangen?

Registreer nu

Profiteer van het gratis Nieuwsbank persberichtenfilter

advertentie