Westcon nieuwe distributeur voor Nederland

Bron: 3Com Benelux

3Com Benelux

Westcon nieuwe distributeur voor Nederland

Maarssen / Brussel - 27 Juni, 2002 - 3Com heeft Westcon Nederland benoemd tot geautoriseerd distributeur voor de enterprise markt in Nederland. Westcon maakt deel uit van de Westcon Group, een wereldwijde distributeur op het gebied van netwerk- en telecommunicatieproducten, met als specialiteit de netwerkinfrastructuur bij grote bedrijven. Dankzij de samenwerking krijgen Westcon-klanten direct toegang tot 3Com-oplossingen.

Westcon nam onlangs Landis ICT over, een belangrijke distributeur voor 3Com in Nederland. Door de aanstelling van Westcon biedt 3Com optimale continuïteit aan Landis-klanten.

"De bedrijfsmarkt is van strategisch belang voor ons ...

Bent u abonnee? Klik hier om uw wachtwoord op te geven.
Wilt u nu snel binnen tien minuten abonnee worden? Klik dan hier.

Klik hier om het volledige persbericht te lezen