EuroNet Internet en ING sluiten samenwerkingsverband

Bron: Ingezonden persbericht

Ingezonden persbericht

P E R S B E R I C H T

EuroNet Internet en ING sluiten samenwerkingsverband Gezamenlijke levering financiële diensten voor consumenten via www.wanadoo.nl

Amsterdam, 28 juni 2002 - Wanadoo, het consumentenmerk van internetprovider EuroNet Internet B.V., en ING gaan via de portal www.wanadoo.nl gezamenlijk on line financiële diensten leveren aan consumenten. Door de overeenkomst wordt het geld-channel op www.wanadoo.nl uitgebreid met financiële diensten, waaronder Verzekeren (zowel reis- als autoverzekeringen), Lenen en Hypotheken.

Consumenten profiteren door deze samenwerking van een brede keuze uit financiële dienstverleners, waardoor Wanadoo Geldzaken als een on line financiële ...

Bent u abonnee? Klik hier om uw wachtwoord op te geven.
Wilt u nu snel binnen tien minuten abonnee worden? Klik dan hier.

Klik hier om het volledige persbericht te lezen