CryoCor kondigt behandeling aan van eerste patiënt in de VS

Datum nieuwsfeit: 28-06-2002

CRYOCOR

CryoCor kondigt behandeling aan van eerste patiënt in de VS

CryoCor kondigt behandeling aan van eerste patiënt in de VS en maakt positieve internationale klinische trialresultaten bekend

CryoCor Cardiac Cryoablation System heeft een uitstekend veiligheidsprofiel en een behandelingssucces van 98% - geen longaderstenose bij patiënten met atriale fibrillatie

San Diego, - CryoCor, Inc., een onderneming in medische ontwikkelingstechnologie, maakte vandaag bekend dat de eerste patiënt uit de VS met succes is behandeld voor paroxysmale atriale fibrillatie, een onregelmatige hartslag, onder een Investigational Device Exemption (IDE) aan de Universiteit van Alabama met het ...

Bent u abonnee? Klik hier om uw wachtwoord op te geven.
Wilt u nu snel binnen tien minuten abonnee worden? Klik dan hier.

Klik hier om het volledige persbericht te lezen