Politiebericht Brabant-Noord: Boxtel 28-06-2002

Datum nieuwsfeit: 28-06-2002
Bron: Politie Brabant-Noord

Korps: Brabant-Noord, plaats: Boxtel 28-06-2002 Persberichten district Aa & Dommel

BEJAARDE GEWOND BIJ ONGEVAL, Schijndel

Donderdagmiddag is een 86-jarige man uit Schijndel gewond geraakt bij een ongeval. Bij de kruising Europalaan, Plein 44 en Hertog Jan III Laan in Schijndel, stak de man met zijn in-validenwagentje over. Bij het oversteken werd hij aangereden door een auto bestuurd door een 37-jarige man uit Schijndel. De invalidenwagen sloeg hierdoor om en de man viel op de weg. Hij is met onbekend letsel overgebracht naar een ziekenhuis in `s-Hertogenbosch.

BROMFIETSER GEWOND BIJ ONGEVAL, Schijndel

Vrijdagmorgen is een 55-jarige man uit Sint Michielsgestel gewond geraakt bij een ongeval. De man reed op zijn bromfiets over de Koeveringsedijk in Schijndel op de kruising met de Vlagheide en de Damianenweg kwam hij in aanrijding met een over de Vlagheide rijdende auto, bestuurd door een 33-jarige man uit Eerde. De bromfietser is met enkele gebroken rib-ben en inwendig letsel overgebracht naar een ziekenhuis in `s-Hertogenbosch.