Limburgers schrijven Duitsland-ontmoedigingslied

Bron: Ingezonden persbericht

Ingezonden persbericht

Limburg met eigen Duitsland-ontmoedigingslied

Een paar weken geleden doken Frans Theunisz, het damesduo Döbbel Frisj en koorleden de studio in om een eventuele sportieve afglijder van het Duitse elftal ook muzikaal mogelijk te maken. Het resultaat is het: 'Abschiedslied' geworden waarvoor: "Marmor, Stahl und Eisen bricht," als muzikale basis staat. Onder de naam: Franzl und die Orange-Girls gaat de single niet de winkel in, maar wordt naar alle (bekende) Nederlands radio- en televisiestations verstuurd.

Medewerkers: Frans Theunisz/ Koor: Jolanda Heffels, Edith Verboeket, Ronald Daems, René Krans en Johan van Balkom.

...

Bent u abonnee? Klik hier om uw wachtwoord op te geven.
Wilt u nu snel binnen tien minuten abonnee worden? Klik dan hier.

Klik hier om het volledige persbericht te lezen