The Mediator Group breidt haar activiteiten uit

Datum nieuwsfeit: 01-07-2002
Bron: Ingezonden persbericht

Ingezonden persbericht

Amsterdam, 1 juli 2002 - The Mediator Group uit Amsterdam heeft haar positie versterkt door opname van REvents in haar netwerk van bedrijven. REvents is organisator van zakelijke kennisevenementen in Nederland.

Met deze aanvulling op de huidige bedrijfsactiviteiten verstevigt The Mediator Group haar positie als full-service leverancier op het gebied van kennisoverdracht.

REvents, in januari opgericht door Arko van Brakel en Bas Hof, organiseert congressen, zakelijke bijeenkomsten & workshops voor het bedrijfsleven. Daarnaast organiseert REvents relatiemarketing evenementen. Volgens Bas Hof, directeur van REvents, is de aansluiting bij The Mediator Group een uitgelezen mogelijkheid om de klant ...

Bent u abonnee? Klik hier om uw wachtwoord op te geven.
Wilt u nu snel binnen tien minuten abonnee worden? Klik dan hier.

Klik hier om het volledige persbericht te lezen