Fujifilm krijgt Quantum's kwalificatie voor de Super DLTtape I-tapec..

Datum nieuwsfeit: 01-07-2002
Bron: Ingezonden persbericht

Ingezonden persbericht

FUJIFILM KRIJGT QUANTUM'S KWALIFICATIE VOOR DE SUPER DLTTAPE I-TAPECARTRIDGE
Media-leverancier ondersteunt de facto standaard Super DLTtape-technologie, verzekert uitwisselbaarheid en beschermt kritieke bedrijfsgegevens van IT-klanten

Bracknell (Verenigd Koninkrijk), 1 juli 2002 -- Quantum, een toonaangevend leverancier van producten en diensten voor databeveiliging en netwerkdata-opslag, maakt bekend dat de complete kwalificatie van de Fujifilm Super DLTtape I-tapecartridge succesvol is afgerond. Fujifilm Super DLTtape I-tapecartridge kan worden gebruikt in Quantum's SDLT 220- en SDLT 320-tapedrives. De SDLT 320-tapedrive biedt toegang tot gegevens van de vorige generatie SDLT 220-tapedrive en gebruikt dezelfde Super DLTtape I-tapecartridge.

"De relatie ...

Bent u abonnee? Klik hier om uw wachtwoord op te geven.
Wilt u nu snel binnen tien minuten abonnee worden? Klik dan hier.

Klik hier om het volledige persbericht te lezen