Piek in geboortebloemetjes in juni 2002

Datum nieuwsfeit: 02-07-2002
Bron: Ingezonden persbericht

Ingezonden persbericht

De bloemen ooievaar maakt overuren

AALSMEER, 20020702 -- Bedrijven en particulieren sturen om uiteenlopende redenen boeketten naar collega's, vrienden en bekenden. Volgens Remko Strik, directeur van bloemenverzendbedrijf Floriënt Express, was juni 2002 een duidelijke piek in geboortebloemetjes zichtbaar. Strik: "Normaliter zijn de belangrijkste gelegenheden om een vers boeket te sturen liefde (20%), verjaardag (20%) en beterschap (15%). Nemen de geboorteboeketten gedurende het jaar een bescheiden 7e plek in met 6%, in juni 2002 was geboorte met 18% de op één na belangrijkste reden om een boeket te sturen."

Opmerkelijk is verder dat bijna ...

Bent u abonnee? Klik hier om uw wachtwoord op te geven.
Wilt u nu snel binnen tien minuten abonnee worden? Klik dan hier.

Klik hier om het volledige persbericht te lezen