Intel LANDesk Product Group kondigt web services-strategie aan

Datum nieuwsfeit: 02-07-2002
Bron: Ingezonden persbericht

Intel LANDesk Product Group kondigt web services-strategie aan

Swindon, 2 juli 2002 - Intel LANDesk Product Group heeft een op web services gebaseerde productstrategie bekendgemaakt. Intel LANDesk, de beheeroplossing voor zowel servers als desktops, richt zich vooral op het in modules onderverdelen en gemakkelijk integreren van de verschillende softwarecomponenten. De eerste module wordt momenteel al geleverd. Iedere module zal naadloos kunnen aansluiten op iedere andere module en met de bestaande Intel LANDesk Management Suite 6.5. Hiermee kan iedere PC met een Internet aansluiting beheerd worden alsof deze deel uitmaakt van het bedrijfsnetwerk.

Door het gebruik van web ...

Bent u abonnee? Klik hier om uw wachtwoord op te geven.
Wilt u nu snel binnen tien minuten abonnee worden? Klik dan hier.

Klik hier om het volledige persbericht te lezen