DaimlerChrysler geprezen om milieubeleid

AutoRai

4-7-2002

DaimlerChrysler geprezen om milieubeleid

De Environmental Research Education Foundation (EREF) heeft DaimlerChrysler in de Verenigde Staten verkozen tot Environmentalist of the Year.

Daarmee krijgt het bedrijf erkenning voor de serieuze aanpak van zowel actuele als toekomstige milieuvraagstukken. DaimlerChrysler is een uitstekend voorbeeld van industriële producenten die het belang van milieuvraagstukken onderkennen en die innovatieve en hoogwaardige technologie toepassen voor het algemeen belang, aldus de voorzitter van EREF, Ronald McCracken.

DaimlerChrysler heeft de uitverkiezing met name te danken aan een door de Chrysler Group ontwikkelde nieuwe methode van recyclen, CARE Car II ...

Bent u abonnee? Klik hier om uw wachtwoord op te geven.
Wilt u nu snel binnen tien minuten abonnee worden? Klik dan hier.

Klik hier om het volledige persbericht te lezen