Soft Cell maakt blauwdruk voor ICT-ondersteuning Hay Group Nederland

---
Soft Cell maakt blauwdruk voor ICT-ondersteuning Hay Group Nederland

---
Gebruiksvriendelijkere systemen en betere ICT-ondersteuning voor werknemers Hay Group Nederland Driebergen, 05-07-2002

Hay Group, onderzoek- en adviesbureau voor Human Resources Management, heeft Soft Cell, leverancier van ERP- en e-business-oplossingen, gekozen voor de doorlichting van hun bedrijfssysteem, consulting operations. Soft Cell leverde met de Concept Factory een schaalmodel van de toekomstige ICT-ondersteuing op. Dit bestaat uit een oplossing waar de focus op de ondersteuning van de bedrijfsprocessen gelegd wordt en dat later als handleiding voor een volledige implementatie kan dienen.

Hay Group in Nederland is ...

Bent u abonnee? Klik hier om uw wachtwoord op te geven.
Wilt u nu snel binnen tien minuten abonnee worden? Klik dan hier.

Klik hier om het volledige persbericht te lezen