Politiebericht Limburg-Noord: Venlo 05-07-2002

Datum nieuwsfeit: 05-07-2002
Bron: Politie Limburg-Noord

Korps: Limburg-Noord, plaats: Venlo 5-07-2002 Mediaberichten 5 juli (11.00 uur)

MOOK Twee aanhoudingen op heterdaad

MOOK Bij een controle van een bedrijf aan de Bovensteweg trof de politie donderdagavond twee jongens uit Molenhoek aan die verdacht worden van inbraak. De jongens, 17 en 19 jaar werden door de politie aangehouden. Op het terrein lagen auto-onderdelen en gereedschap klaar om mee te nemen. Een deel hiervan was al ingepakt. De jongens zijn overgebracht naar het politiebureau voor verder onderzoek.

ROERMOND Bromfietser aangehouden

ROERMOND Bij een verkeerscontrole in Roermond heeft de politie donderdagnamiddag een 24-jarige Roermondenaar aangehouden. De man reed rond 17.30 uur de controlepost op de Wilhelminalaan voorbij op zijn bromfiets. Hij droeg geen helm en de bromfiets was niet voorzien van een verzekeringsplaatje. De Roermondenaar reageerde niet op het verzoek van de politie om naar de controlepost te komen en werd hierop tot stoppen gedwongen. Hij reageerde agressief en is vervolgens geboeid naar het politiebureau overgebracht. Tegen de man is een proces verbaal opgemaakt in verband met belediging en bedreiging.