Politiebericht Utrecht: district Rijn & Venen 05-07-2002

Datum nieuwsfeit: 05-07-2002
Bron: Politie Utrecht

Korps: Utrecht, plaats: Utrecht 5-07-2002 Persberichten district Rijn & Venen, 09.30 uur

Verkeerscontrole N201

VREELAND Donderdagochtend heeft de politie van 10.00 tot 12.00 uur een verkeerscontrole gehouden op de Provinciale weg N201.

In totaal werden 1329 voertuigen gemeten waarvan 24 bestuurders een snelheidsovertreding maakten. De hoogst gemeten snelheid bedroeg 111 km/u waar 50 km/u is toegestaan.

Verkeerscontrole N401

KOCKENGEN Donderdagmiddag heeft de politie van 13.45 tot 15.45 uur een verkeerscontrole gehouden op de Provinciale weg N401.

In totaal werden 941 voertuigen gemeten waarvan 60 bestuurders een snelheidsovertreding maakten. De hoogst gemeten snelheid bedroeg 106 km/u waar 80 km/u is toegestaan.

Controle geslotenverklaring

WOERDEN Donderdagochtend heeft de politie tussen 7.15 en 8.50 uur de geslotenverklaring op de s Gravensloot gecontroleerd.

In totaal kregen 13 bestuurders een bekeuring voor het rijden op de weg tijdens een geslotenverklaring. Verder kreeg een bestuurder een bekeuring voor het vervoeren van een kind op de voorstoel zonder gebruik van een goedgekeurd beveiligingsmiddel en een bestuurder kreeg een bekeuring voor een defecte reminrichting en een te zware aanhangwagen achter het voertuig.