Politiebericht Limburg-Noord: Venlo 05-07-2002

Datum nieuwsfeit: 05-07-2002
Bron: Politie Limburg-Noord

Korps: Limburg-Noord, plaats: Venlo 5-07-2002 Mediabericht 5 juli (12.30 uur)

LIMBURG NOORD - 23 dronken bestuurders

LIMBURG-NOORD De politie heeft de afgelopen week 19 dronken automobilisten, 3 dronken bromfietsers en een dronken fietser betrapt met teveel drank op achter het stuur. De dronken bestuurders werden gecontroleerd in Swalmen, Maasbracht, Roermond, Reuver, Thorn, Meijel, Weert, Venray, Bergen, Gennep, Venlo en Beringe. Er zijn processen verbaal opgemaakt en de bestuurders kregen rijverboden opgelegd variërend van 1 tot 13 uur. Van een automobilist werd het rijbewijs ingevorderd.

Woensdagavond trof de politie op de St. Jozeflaan in Weert een 57-jarige man die met zijn fiets tegen een boom was gereden en vervolgens met zijn hoofd tegen een geparkeerde auto viel waardoor een deuk in de auto ontstond. De man bleek teveel alcohol genuttigd te hebben en hij kreeg hiervoor een boete van 75 .