Geplande woonwijk in de Bullepolder Leeuwarden geschorst

Datum nieuwsfeit: 05-07-2002

Actueel

Geplande woonwijk in de Bullepolder geschorst wegens strijd met de Vogel- en Habitatrichtlijn (gemeente Leeuwarden)
Bron: Rechtbank Leeuwarden

Datum actualiteit: 5-07-2002

De gemeente Leeuwarden wil in de Bullepolder nabij Leeuwarden een woonwijk met 400 woningen in het hoogste marktsegment realiseren. Tegen het vrijstellingsbesluit om dit mogelijk te maken is bezwaar aangetekend door de Vereniging Milieudefensie en de vereniging Dorpsbelang van de nabij gelegen dorpen Lekkum, Miedum en Snakkerburen.

De voorzieningenrechter van de rechtbank Leeuwarden, sector bestuursrecht, heeft in zijn uitspraak van 5 juli 2002 bepaald ...

Bent u abonnee? Klik hier om uw wachtwoord op te geven.
Wilt u nu snel binnen tien minuten abonnee worden? Klik dan hier.

Klik hier om het volledige persbericht te lezen